duminică, 20 decembrie 2009

What to do

Lista viselor :
  • sa merg in lume si sa ajut copii si batranii saraci/suferinzi
  • sa fumez iarba in olanda cu prietenii mei cei mai buni
  • sa vizitez toata lumea
  • sa locuiesc macar un an in Anglia
  • sa imi maresc colectia de cercei
  • sa am un prieten pe care sa-l iubesc si el sa ma iubeasca la randul sau
  • sa fac un tur al Europei cu un rucsac in spate si 500 de euro in buzunar
  • sa imi fac 3 tatuaje
  • sa ma duc la karaoke
  • sa fac facultatea in Bucuresti sau cu bursa intr-o tara straina
  • sa ajung un contabil cunoscut
  • sa am o casa modesta cu semineu
  • sa am 2 copii si un sot iubitor
  • sa ma sarut cu un fotbalist celebru
  • sa am cat mai multe posete
  • sa nu raman corigenta la nimic in liceu
  • sa slabesc
  • sa devin prietena din nou cu A

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu