joi, 11 decembrie 2008

Cine sunt eu?

Buna ma numesc Sibel :).Am 14 ani si locuiesc in Constanta.Mi-am facut acest blog nu pentru ca vroiam sa fiu la moda,ci pentru ca vreau sa ma descarc scriind undeva gandurile si frustarile mele.Poate o sa vi se para absurd de ce o sa scriu aici,dar asta este :)).Nu ma pot schimba pentru ca nu va place de mine,niciodata nu o sa fiu pe placul tuturor asa ca...nu imi pasa de ce cred ceilalti.
Nu prea imi place sa vorbesc despre mine dar de data asta o sa o fac.Sunt o fire energica,impulsiva,mereu pusa pe sotii.Vorbesc intruna si rad tot timpul.Nu suport minciosii, barfitorii si cei care sunt prieteni cu tine nu mai cand au nevoie de ceva.Mai sunt mai multe de spus despre mine,dar vreau sa ma apuc de scris alt post.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu