joi, 11 decembrie 2008

Copilarie

Copilaria mea nu a trecut de mult.Poate nu o sa treaca niciodata...nu sunt dispusa sa renunt la ea.M-am nascut in Medgidia in spitalul de langa casa bunicilor.Am stat la ei pana la 3 ani cand parintii mei s-au hotarat sa ma ia in Constanta.Nu am vrut la inceput deoarece eram departe de persoanele care imi erau cele mai dragi atunci...de bunici.Da ati citit corect:de bunici.De ce erau ?Pentru ca ei au stiut sa aiba grija de mine si mi-au oferit toata caldura de care aveam nevoie la aceea varsta.Deorece parintii mei faceau mereu naveta din Medgidia in Constanta niciodata n-aveau timp de mine.In fine dupa ce m-am mutat aici(in Constanta) mi-am facut prieteni,am mers la gradinita.Pot sa spun ca am avut o copilarie frumoasa:am avut prieteni cu care sa ma joc,Mos Craciun si Mos Nicolae venea in fiecare an la mine(bine eu stiam inca de pe la 5 ani ca ei nu exista),zile de nastere sarbatorite la McDonalds alaturi de amici si rude.Continui cu un alt post dedicat in intregime TEZELOOOOOR care pot sa spun ca sunt si ele legate de copilarie :)).

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu