duminică, 14 decembrie 2008

Viata.

Ce ciudata este viata.Ne nastem plangand si nestiind ce se petrece.Trecem prin viata apoi zambind sau plangand,visand si sperand la ceva mai bun.Aruncam jigniri in dreapta si stanga.Se omoram,ne batem.Credem ca suntem mai presus decat toti.Credem ca totul Universul se invarte in jurul nostru,ca noi suntem in centrul lui.Uneori suntem tristi,undeori suntem fericiti.Uneori iubim,alteori uram.Visam cu ochii deschisi,iar visul este naruit de un "spulberator de vise".De ce il numim asa?Pentru ca distruge vise si dorinte.Cine este?Este soarta.Fiecare are o soarta scrisa si calca pe ea cu fiecare secunda care trece.Azi se intampla intr-un fel,maine in alt fel.Esti nedumerti si nu intelegi de ce a fost asa.Poate ca nu o sa aflii niciodata.Daca se intampla la fel ca ieri,viata ar fi fost plictisitoare si am fi trait intr-o monotonie continua.Micile "picanterii" ale vietii sunt probabil incercarile pe care le intalnim pe parcursul calatoriei pe aceasta lume.Apoi cand calatoria se sfarseste realizam ceva.Constatam ca am naruit vise,am suprat oamenii nevinovati,am omorat prin jigniri si pentru ce?Tot sus ajungem toti.Tot undeva deasupra unde putem veghea persoaneel dragi ajungem.Am facut viata amara altora si n-am obtinut nimic pana la urma.
Ar trebui sa incercam sa fim mai buni si mai intelegatori.Va spun voua ca eu nu o sa fiu niciodata asa:)).Sunt mult prea impulsiva si nesuferita.
Viata este ceva ciudat precum sufletul.

Un comentariu: