joi, 11 decembrie 2008

Teze stupide si scoala!

"Tezaaaa" cuvantul cel mai rostit in ultima luna.Deocamdata am dat teza la romana si la mate.Mai am una la geografie si am scapat semestrul aceasta.La romana mi-a spus diriga ca am luat 9 insaaaa nu stiu 9 si cat...adica ori peste 8,5 ori peste 9,0.Acum astept pana maine sa vina rezultatele.Insa aceste note de la teze imi afecteaza media de admitere :( .Asta e...daca am media mica dau la Carol(economic) ca acolo vrea tata si media de acolo nu este prea mare.Abia astept sa treaca si tezele din semestrul 2 si sa intru la liceuuuuuuu.Nu mai pot astepta.O sa imi para rau insa sa ma despart de 39 si de colegii din clasa.Cred k sunt cei mai buni colegi din tot universul.Ma mai cert eu cu unii dar ma impac.Asa e viata la scoala: mai te certi,mai te impaci cu colegu de banca,mai nu mai vorbesti cu celalalt.Totusi ma bucur ca am invatat in aceasta scoala.Pentru mine o sa raman o amintire frumosa 39 si toti colegii si chiar profesorii(mai putin unul).

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu